Vacatures 3

Een mooie 8!

Klanttevredenheid

In een tijd van snelle marktveranderingen en voortdurend scherper wordende klantbehoeften, is het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken belangrijker dan ooit. Het is als bedrijf relevant om je voortdurend te richten op de behoeften van je klant om daarmee een loyale klantenkring te creëren. Klantonderzoek vormt de sleutel tot het helder in kaart brengen van de veranderende wensen van klanten.

Het cijfer 8 wat we gekregen hebben van onze klanten is een resultaat om trots op te zijn! Bij Raderadvies staat klanttevredenheid centraal en streven we voortdurend naar verbetering in onze dienstverlening. Deze score weerspiegelt dan ook onze voortdurende inzet voor het leveren van hoogwaardige diensten aan onze gewaardeerde klanten.

Ons klanttevredenheidsonderzoek voeren we jaarlijks uit, waarin we nauwkeurig de ervaringen en feedback van onze klanten analyseren. Dit onderzoek omvat vragen die betrekking hebben op verschillende aspecten van onze dienstverlening, waaronder het offertetraject, de uitvoering van projecten, deadlines en meer.

Franks Saris van Tarcisiusschool: "Duidelijk, transparant en prettige communicatie". 

Wij blijven ons inzetten om uitmuntendheid te leveren in al onze diensten en we kijken uit naar nog meer succesvolle samenwerkingen met onze gewaardeerde klanten.

Naast dat Raderadvies.nl gebruikt maakt van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn, willen wij graag uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?