Projectassistent(e)

Projectassistent(e)(24 uur)

Het is maandagochtend en je bent onderweg naar het kantoor. Rijdend over het fietspad zie je de zon opkomen en het beloofd dus een mooie dag te worden. En dat geldt zeker voor jou! Vandaag is namelijk je eerste werkdag bij Raderadvies en je mag een bijdrage leveren aan het grotendeels zelf invullen van de functie van secretarieel medewerker met planningservaring. Je parkeert jouw fiets in het fietsenhok, je voelt je wat zenuwachtig en je stapt naar binnen. Je wordt meteen hartelijk ontvangen door je nieuwe collega’s en een buddy voor de eerste weken wordt toegewezen. Het gevoel is meteen goed en dat wist je eigenlijk al tijdens het sollicitatiegesprek; dit is de organisatie waar je wilt werken. Het voorstel is om eerst kopje koffie of thee te doen. Met een kop koffie in de hand vertel je je nieuwe collega’s hoe je enthousiast werd door de uitdagende vacatureomschrijving, de kansen om je nog verder te ontwikkelen en de impact die je zelf denkt te maken op de werkvloer. Je hebt er zin in en wilt graag een bijdrage leveren aan deze nieuwe functie.

We zullen ons eerst even voorstellen:

Raderadvies, opgericht door Radboud en Derk, is uitgegroeid tot een landelijk adviesbureau gericht op vastgoedmanagement in de breedste zin van het woord. Het team bestaat uit circa 40 personen en naast de hoofdvestiging in Vught hebben we ook een kantoor in Zwolle. Onze opdrachtgevers zijn onder andere gemeenten, schoolbesturen, zorginstellingen, woningbouwverenigingen, overheid en commerciële sector. 

Wie zoeken wij?

Ons team in Zwolle is net verhuisd naar een nieuwe locatie en op zoek naar een nieuwe collega; een projectassistent(e) met planningservaring. De functie is relatief nieuw en jij gaat het avontuur aan met ons om hier een goede invulling aan te geven. Een kleine greep uit de taken:

  • Ondersteunen bij het bewaren van overzicht op en inrichten van de projectplanning (bezetting).
  • Ondersteunen bij het uitvoeren van kwaliteitscontroles op projecten.
  • Verzorgen van de projectfacturatie van projecten op verzoek van de projectleiders.
  • Opstellen en corrigeren van rapportages / correspondentie.
  • Ondersteunen bij het opzetten van de projectadministratie, ter ondersteuning van de projectmanagers / -leiders
  • Het bedienen van de telefooncentrale en sorteren/distribueren in- en uitgaande post, centrale e-mail.
  • Lunches verzorgen tijdens vergaderingen of incompany cursussen.
  • Het op correcte wijze ontvangen van gasten en zorgen dat het kantoor netjes en opgeruimd blijft.
  • Verzorgen, redigeren en voorzien van juiste lay-out voor alle correspondentie.
  • Opstellen en corrigeren van rapportages / correspondentie.
  • Bewaken agenda’s directie, vergaderruimten.
  • Ondersteunen bij het organiseren van evenementen, zoals bedrijfsuitjes, borrels, feestdagen, verjaardagen.
  • Notuleren van vergaderingen / overleggen.

Wat bieden wij?

Wij bieden een zelfstandige functie met veel eigen verantwoordelijkheid binnen een dynamische organisatie met een informele cultuur; we lunchen samen, organiseren door het jaar heen diverse activiteiten zoals (kerst)borrels, excursies, barbecues en personeelsuitjes en we hebben onze eigen pooltafel. Wij hechten veel waarde aan de ontwikkeling van ons personeel, daarom stimuleren wij het vergroten van je kennis door het volgen van gerichte opleidingen en cursussen. Verder bieden wij een uitstekend marktconform salaris, met daarbij een laptop. Ook hebben wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden, thuiswerkmogelijkheid en pensioenregeling.

Salarisrange (op basis van fulltime dienstverband)

€2622,- tot €3699,-, uiteraard afhankelijk van opleiding en werkervaring

Wat nu?

Gaat jouw hart sneller kloppen van deze vacature? Wacht dan niet te lang met solliciteren en grijp deze baan voordat een ander ermee vandoor gaat.

Voor vragen over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Jeroen Ensink (Recruiter) op telefoonnummer 06-83175464.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!